Home

    Profiel

 Werkwijze

   Contact

 Producten

Uw adviesbureau op het raakvlak van HR, Organisatie en Communicatie

 

 

Bosscher

Consultancy

 

bureau voor duurzaam personeelsmanagement

- aantrekken en behouden van talent -

 

Arbeidsmarktcommunicatie

   & Talentmanagement

 

Bosscher Consultancy is in 2009 opgericht door Janneke Bosscher.

 

Mijn achtergrond:

“Na het VWO aan het Rijnlands Lyceum in Oegstgeest en Economie aan de Universiteit van Amsterdam ben ik vijf jaar werkzaam geweest in Marketing en PR bij Cartier, luxe consumergoods. Mijn ervaring aldaar heb ik aangewend en uitgebreid met verkoop activiteiten voor de opbouw van Kinta, een destijds net gestarte handelsonderneming in design artikelen uit Afrika.

In 1997 een verrassende wending gemaakt: als projectleider gewerkt, gedetacheerd door Brunel, bij de ABN Amro Servicedesk in Amsterdam. Dit nieuwe uitdagende werkterrein als personeelsintermediair in de tijd van opkomende callcenters bracht mij vervolgens bij Content als Business Unit Manager.

Mijn talent voor het aangaan van langdurige klantrelaties en het oplossen van wervings- en behoudvraagstukken bij grote accounts in zowel profit- als overheidssector kwam naar voren in de rol van Corporate Salesmanager. Het coachen van professionals en het belang van peoplemanagement heb ik geleerd bij BCR Loopbaanbegeleiding en Outplacement.

Door mijn interesse in reizen en andere culturen en mijn passie voor fotografie heb ik een tussenstap gemaakt bij AMREF/Flying Doctors waarna ik in de mediawereld terechtkwam.

Als manager Arbeidsmarktcommunicatie kon ik bij De Telegraaf Media Groep mijn kennis en ervaring met diverse aspecten van de arbeidsmarkt en leidinggeven succesvol combineren met het nieuwe aspect media. Het laatste jaar ben ik actief geweest in de aanzet tot synergie tussen de diverse merken en mediatypen binnen TMG in relatie tot crossmediale wervingscampagnes.”

 

HR Accounting. HR als business partner.

Gewerkt met medewerkers van diverse pluimage en klanten in diverse sectoren, in profit en publieke sector.

Ervaring bij full-service HR organisaties, in media en als lijnmanager bij commerciële organisaties van diverse grootte. Daardoor ben ik gewend verantwoordelijkheid te nemen en te adviseren over een zodanig efficiënte en effectieve aanwending van menselijk kapitaal dat deze optimaal rendeert.

 

Verandermanagement. Met veel plezier en succes gewerkt bij en voor bedrijven die altijd bezig waren met organisatie veranderingen en innovatieve dienstverlening om betere prestaties te leveren richting klanten, medewerkers en andere stakeholders.

 

Wie ben ik?

Een assessmentbureau heeft mijn persoonlijk profiel zo beschreven:

“Een unieke en authentieke combinatie, een veelzijdig kleurenpalet waarin drie hoofdkleuren naar voren komen: geel, groen en rood;

v Inspirerend leider: vernieuwend, creatief en energiek.

v Peoplemanager: talenten boven halen en benutten, ruimte en verantwoordelijkheid geven, relatiegericht, gericht op samenwerken.

v Resultaatgericht: dingen goed doen, successen behalen en samen vieren.”

 

Ik kan goed luisteren, analyseren, schrijven, organiseren, leidinggeven en verbinden. Al deze eigenschappen zorgen ervoor dat ik uw vraagstuk kan omzetten in beleid en in een plan van aanpak en ik u naar het gewenste resultaat kan leiden.

 

 

Verbinden

peoplemanagement

PR & Communicatie

resultaatgericht

energiek

Langetermijn Partnership

 

Profiel